Hubnutí, Život

11. – 20. den/level 2

Přechod na level 2 30DS jsem považovala za peklo. Jako bych znovu začínala od začátku. Všechno mě bolelo. Objevila jsem spoustu svalů o kterých jsem do té doby neměla tušení, že je vlastním. Navíc konečně i řádná změna jídelníčku. Teď zpětně mám pocit, že jsem se prostě 10 dní v jednom kuse jen potila.
Level 2 se mi nelíbil už když jsem Shred cvičila poprvé asi před rokem, tentokrát jsem ho ale skutečně nenáviděla. I když trvá taky jen půl hodinku, přišel mi jako by měl dva dny. Stehna mě pálila, záda bolela a břicho jako by se chystalo odejít z mého těla. Ale vydržela jsem. I když jsem to mockrát chtěla vzdát. A jaké bylo moje překvapení když jsem zjistila, že to najednou po pár dnech jde! Nejhorší pro mě, ale byla plank position což je skoro celý lvl 2 😀 ale na konci už to celkem šlo. Už jsem se udržela na rukou i celou dobu co holky. Ale stále velkou část věcí na begginers, i když walking push-ups  jsem v závěru zvládla i normálně jako pánské kliky, což jsem na sebe byla opravdu pyšná.
Taky jsem zvládla přidat další pohyb. Původně jsem chtěla chodit běhat, ale to nebylo fyzicky možné, tak jsem aspoň byla několikrát na procházce. Vždy kolem 2km a jednou jsem vzala svoje hole na nordic walking. Ušla jsem kolem Hostivařské přehrady skoro 7km. Potom jsem myslela, že si uříznu nohy jak mě bolely 😀 Ale bylo to úplně super, svítilo sluníčko, u vody trošku foukal větříček. Zkrátka parádní výlet.

sportovkyně 🙂

Jelikož jsem přesně 10.8. změnila jídelníček tak tohle bylo to krušnější období. Snažila jsem se naučit připravovat jídlo do práce den předem a nezbláznit se z toho množství zeleniny co najednou moje tělo dostávalo. Nemluvě o těch litrech kefíru a jogurtových nápojů. Ještě, že já tak miluju mléčné produkty, jinak si to nedovedu představit.
Jen pro představu dám jídelníček z jednoho dne, aby bylo jasné, že toho jídla je opravdu hodně, žádné hladovění, to prostě vím, že nefunguje.

Snídaně: 150g polotučného tvarohu, dvě lžíce švestkového rozvaru, 1 PL müsli (760kJ)
Svačina: Jogurtový nápoj (cca.700kJ)
Oběd: 150g kuřecího masa, plátek kuřecí šunky, plátek sýra, 200g zelených fazolek (1350kJ)
Svačina: 500ml kefíru (cca. 750kJ)
Večeře: cottage, 200g rajčat, bazalka, 1 ČL olivového oleje (1100kJ)
Celkem: cca. 4700kJ

Vážím všechno jako vzteklá a občas se divím jak málo je třeba 200g rajčat (jsou to dvě taková střední rajčata) nebo jak hodně je naopak 200g hlávkového salátu (celá mísa).
Přiznám se, že po pěti dnech mě přepadla taková chuť na sladké, že jsem snědla k svačině perník (ach ty moje perníky) a tak se mi ulevilo, že jsem to potom vydržela až do konce bez porušení. Takže hřešit je občas opravdu potřeba 😉

Malá ukázka mých jídel:

Vyzkoušela jsem víc nápojů, ale tahle ananas a mandarinka Activia a ještě příchuť liči (a něco) jsou úplně nejlepší. 
Ochucené tvarohy se dají dělat i doma, ale někdy do práce je prostě praktičtější to mít už hotové. A příchuť tiramisu je dokonalá! Není to sice asi úplně nejdietnější i když kJ to na svačinu má akorát.
Oběd: Kuřecí soté a salát z čínského zelí

Večeře: pomazánka z krabích tyčinek a hlávkový salát.

Snídaně: omeleta se žampiony a ovoce (sorry, já prostě neumím otočit omeletu tak to nevypadá moc vzhledně)

Oběd: Kuře na žampionech a ledový salát.

Večeře: zelenina a nízkotučný tavený sýr

A takhle to vypadá v cestovním balení 🙂
Krabičková dieta jako vyšitá 😉 

Snídaně: švestky s tvarohem a müsli

Oběd: Kuřecí plátek s fazolkami

Oběd: Zapečené kuřecí maso se zeleninou (jo trochu se mi to nezapeklo, ale bylo to dobrý!)

Důkaz že to jde i z kupovaných věcí: tuňákový salát z Alberta.

Večeře: Kuřecí maso a špenát s tvarohem

Svačina: Kefír a ovoce

Večeře: Rajčata s mozzarelou

Snídaně: Knekebrot s tvarohem a hroznové víno

Večeře: šunka, sýr a zelenina

Tak co, ještě máte pocit, že dieta je peklo? Že budete mít hlad a neužijete si žádné jídlo? Upřímně byly chvíle kdy jsem myslela, že nedojím jak to bylo syté. Zároveň, ale je to rychle stravitelné, protože po 2-3 hodinách přichází pocit hladu, přesně tak jak to má správně být.
Uznávám, že je opruz si to připravovat, ale na druhou stranu nějakou oběť člověk přinést musí, nic není zadarmo 😉
A výsledky budou vidět 😉 (-2kg, -4cm přes prsa, -4cm v pase, -5cm přes boky)

Mohlo by se vám také líbit...

0 komentář

  1. says:

    :-)krásně ti to jde

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..