Hubnutí, Život

Prvních 10 dní – level 1

Říká se, že každý začátek je těžký, já bych řekla, že mnohem těžší je vydržet, protože na začátku vás to baví, máte energii atd. Tak přesně probíhalo i mých prvních 10 dní.
Snažila jsem se jíst co možná nejlépe v rámci možností s docházejícími penězi před výplatou. Začala jsem snídat a snažila jsem se si nosit jídlo do práce z domova, abych tam nebyla o hladu celý den.
Nějak se mi do toho připletla schůzka s bývalými kolegyněmi kdy nejen, že jsem vypila láhev vína (ne dohromady, každá!), ale ještě jsem se přežrala kuřecích křídel v KFC, to tedy nebyla zrovna ukázka toho jak má vypadat zdravá strava 😀 Takže takhle ne děti, ano? Bylo to ale těsně před změnou jídla takže jsem si říkala, že to nevadí, že je to naposledy 😉
Ale i tak jsem si zakázala něco si zakazovat, protože se znám a vím, že když je něco zakázané tak tím víc mě to láká, proto si říkám, že můžu co chci, ale s mírou. Tedy mohla bych si dát i kus čokolády, ale musel by to být jen třeba jeden řádek a ne celá tabulka. A ještě nejlépe dopoledne. A nebo prostě tak co, snědla bych kus čokolády. Když to není denně, kilo na váze mi z toho nenaskočí (snad).
Po výplatě jsem udělala veliký nákup v Tescu a vrhla se na to. Vypadala jsem jak laktofil, protože takových mléčných výrobků v košíku neměl nikdo okolo. Měla jsem před sebou 14 dní bez příloh. Bez pečiva, bez brambor, bez těstovin, bez rýže. Jen maso, zelenina, ovoce a mléčné výrobky. Už jsem to jednou držela, některé porce jsou tak velké, že má člověk problém to vůbec sníst. Takže hladu jsem se nebála. Jen to pečivo! A těstoviny! Moje velké lásky a najednou nejsou 🙁 ale zas na druhou stranu ta vidina krásné a štíhlé Vandy v bikinách byla silnější než touha po housce 😀

koprový knekebrot z Ikey…je to fakt strašně luxusní jídlo! Ale tedy, upozorňuji, že by se asi nemělo sníst celé balení na posezení jako jsem to udělala já 🙂

Poslední nezdravá snídaně 🙂 Makovka a kakao…

Můj mléčný nákup na dietu. Jo koupila jsem si kofolu abych se měla čím odměňovat, pila jsem ji asi týden, v závěru už opravdu nebyla moc dobrá 😀

Naštěstí tak jako jsem flákala jídlo, jsem neflákala cvičení. Poctivě jsem 1.8. začala cvičit Shred a kromě jednoho dne kdy to prostě nešlo stihnout (ráno jsem zaspala a večer se zdržela v práci a přijela domů až v jedenáct) jsem poctivě odcvičila celý level 1 30DS. Bolelo mě snad úplně všechno, na začátku jsem toho hodně dělala v začátečnické verzi a i ta mi dělala problémy (třeba kliky), ale ze všeho nejhorší pro mě bylo cardio. Funěla jsem, pot ze mě stříkal už po prvním kole, na začátku jsem sotva udělala polovinu opakování. Ale čím déle jsem cvičila tím lepší to bylo. Ke konci se už činky zdály lehčí, uskákala jsem toho víc a i kliků jsem najednou udělala stejně jako holky na videu. Skvělý pocit.
Předposlední den jsem šla prvně kromě cvičení i běhat. Celkem to šlo, ale dost mě bolely nohy takže jsem spíš většinu trasy hodně rychle šla. Ale celkem jsem si dala asi 4km.

Celkem jsem za prvních 10 dní neshodila nic, ale protože váha není důležitá, důležité jsou centimetry tak se spíš měřím. Beztak mám mizernou váhu. A na centimetry to znát bylo. I vizuálně si myslím, že to pomaloučku, polehoučku začalo být vidět.

You may also like...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..